BluffTitler - простая программа для создания красивых текстовых 3D эффектов, простейших анимаций, которые можно примененить при монтаже видео. Результат можно просматривать в реальном времени с последующим экспортом в картинку или видеофайл. Вся создаваемая анимация состоит из слоев, которые могут модифицироваться независимо. BluffTitler поддерживает большое количество различных типов слоев: камера, свет, текст, картинка, видео, плазма, частица, аудио и т.д. Слои могут быть связаны друг с другом для создания особых эффектов. В сборку включены DPack, BixPack, большой сборник проектов от Roquenublo, текстуры, эффекты, модели, векторные объекты.
Version 16.1 Released: Wednesday, January 11th 2023
Changes since version 16.0:
Updated translations: English, Nederlands, Kreyol, Francais, Espanol, Japanese, Magyar, Chinese(Simplified), Chinese(Traditional), Arabic & Croatian Scale model joints with SX properties Support for GLB models with glow maps Support for GLB models with ambient occlusion maps Support for GLB models with metallic maps Support for GLB models with animated morph targets Glow icon on model thumbnails in file dialog Glow checkbox in Layer > Active layer properties... dialog to make the whole layer glow 3 new properties in camera layer: Glow intensity, Glow range & Glow colour 1 new property in model layer: Glow 2 new special URLs in MEDIA > Change texture... dialog: glowmap & prevframe 1 new effect: Filters/Crop Number of textures per layer increased from 3 to 4 Model textures are now rendered as thumbnails in the MEDIA > Change texture... dialog Possibility to clear model texture. Learn more FX Alpha test property in the AdvancedMaterials/ColourmapNormalmapCubemap effect. This can be used to improve the rendering of 3D models using transparent textures FX Double sided property in the AdvancedMaterials/ColourmapNormalmapCubemap effect. This can be used to fix single sided faces of 3D models FX Ignore metallic map property in the AdvancedMaterials/ColourmapNormalmapCubemap effect. This can be used to reflection map the whole 3D model Unpack the GLB textures by right clicking on the GLB file and choosing Extract textures... now renders all child layers when the active layer is a container layer Bugfix: GLB models using colour-per-vertex are now correctly loaded Bugfix: GLB models without index buffers are now correctly loaded
Система: Windows 7/8.1/10 (x64) Язык интерфейса: Мультиязыковый (Русский в наличии!) Таблетка: Не требуется Размер: 389 МБ